Vyřezávaná dýně a dráčci z pěnové gumy

21.10.2011 18:40

ŠIKULOVÉ  a dýně

Včera jsme se pustili do vyřezávání dýně. Měla jsem trochu strach, aby se někdo neříznul, ale šikulové byli opravdu hodně šikovní :-). Já jsem jen odkrojila vršek a zbytek už byl čistě v jejich režii - dýni vydlabali, nakreslili návrhy a sami uspořádali hlasování, potom se střídali při vyřezávání. Dýni v celé její kráse můžete na vlastní oči spatřit ve školní hale, fotku dodám později, neboť jak jsem tak fotila každé říznutí, na závěrečný snímek jsem jaksi pozapomněla :-)).

I druhá část schůzky patřila dýním - maličkým, z mechové gumy, opatřeným zezadu magnetkou. To aby si šikulové něco mohli odnést i domů...

Podívejte se...

KULÍŠCI a dráčci z pěnové gumy

A máme za sebou další téměř relaxační schůzku :-) - tentokrát jsme vyráběli dráčky z pěnové gumy. Původní plán byl, že to budou zápichy do květináče, několika Kulíškům se to takhle i povedlo, jenže trochu nás zlobilo lepidlo a špejle nechtěly držet přilepené. Nakonec to někteří vzdali a místo zápichu si vyrobili magnetku. Ať tak či tak, dráčci se všem povedli, tady můžete se podívat :-).